لایحه موافقتنامه میان دولت ایران و مجمع مجالس آسیایی تصویب شد

اعتمادآنلاین|

نمایندگان مجلس در جلسه صحن علنی امروز (۹ مرداد) در نخستین دستور کار خود گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدا نمایندگان موافق و مخالف این گزارش دلایل و ادله خود را تشریح کردند، سپس سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نظر این کمیسیون را تشریح کرد و پس از آن نماینده وزارت امور خارجه، نظرات این وزارتخانه را تشریح کرد.

در ادامه این گزارش با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۳۴ نفر از نمایندگان به رأی گذاشته شد که با ۲۰۶ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع به تصویب رسید.

پست بعدی

قتل مرد مکانیک به‌خاطر هزینه تعمیر خودرو

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی که تعمیرکار خودرو را به خاطر هزینه تعمیر اتومبیل به قتل رسانده است، دستگیر شد. به گزارش اعتماد آنلاین، در پی اعلام گزارشی از سوی پلیس 110 پاکدشت مبنی وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم تحقیقات را آغاز کردند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000