قتل مرد مکانیک به‌خاطر هزینه تعمیر خودرو

اعتمادآنلاین|

مردی که تعمیرکار خودرو را به خاطر هزینه تعمیر اتومبیل به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی اعلام گزارشی از سوی پلیس 110 پاکدشت مبنی وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم تحقیقات را آغاز کردند و اثر اصابت چاقو به گردن مقتول را تشخیص داند.

در تحقیقات اولیه از محل و بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مقتول که تعمیرکار خودرو بود با یکی از مشتریان خود بر سر حق‌الزحمه تعمیر خودرو مشاجره لفظی کرد و این درگیری با ورود برادر مشتری منجر به قتل شد.

پس از شناسایی مخفیگاه متهمان اکیپی از ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی 2 برادر را در منزل پدری دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: برادرم با من تماس گرفت و گفت با مکانیک درگیر شده‌ام. بلافاصله خودم را به محل رساندم و با چاقویی که در دست داشتم ضربه‌ای به گردن او وارد کردم و از محل متواری شدم.

متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضائی شدند.

پست بعدی

مرگ ۶۹ تن در سیل تاکنون/ آسیب‌دیدگی به ۲۰ هزار واحد مسکونی

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| نژاد جهانی، معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین آمارها از شمار جانباختگان سیل اخیر در نقاط مختلف کشور گفت: آخرین آمارهای ما حاکی از مرگ ۶۹ تن درپی وقوع سیل در نقاط مختلف کشور است که البته با توجه به ادامه عملیات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000