طلسم جعلی 2.6 میلیارد آب خورد

اعتمادآنلاین|

فردی که با عنوان دعانویسی و به بهانه رفع طلسم و مشکلات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا استان آذربایجان شرقی مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحقیقات از او آغاز شد.

شاکی در اظهارات خود عنوان کرد همسرش به دلیل داشتن مشکلات و افسردگی با یکی از صفحات اینستاگرامی آشنا شد که گرداننده آن خود را رمال و فالگیر معرفی می‌کرد. آن فرد با دادن وعده اینکه مشکل شما را با ترفندهایی حل خواهم کرد از وی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد رمال کلاهبردار با فریب دادن اعضای این خانواده و با بیان مطالب کذب و دروغ و ادعای اینکه آنها طلسم شده‌اند جمعا مبلغ 260 میلیون تومان طی چندین فقره در بازه زمانی مختلف برای رفع طلسم دروغین دریافت کرده است.

با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط افسران سایبری فرد کلاهبردار شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد.

پس از حضور متهم در پلیس فتا مشخص او از آشنایان نزدیک اعضای خانواده شاکی است. در نهایت پرونده این فرد در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

پست بعدی

برگزاری جشنواره «فیلم ۱۰۰» پس از ۴ سال

چ جولای 27 , 2022
با معرفی دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری، سیزدهمین دوره جشنواره «فیلم ۱۰۰» برگزار خواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000