قیمت جدید خرید تضمینی گندم اعلام شد

اعتمادآنلاین|

سیدجواد ساداتی نژاد در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: جلسات کارشناسی و مشورتی در شورای قیمت‌گذاری برگزار و قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تعیین شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر این اساس قیمت گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود که ۱۵۰۰ تومان هم به عنوان یارانه کشت پرداخت خواهد شد.

گفتنی است؛ قیمت خرید تضمینی گندم در شهریور ماه سال گذشته کیلویی ۷۵۰۰ تومان بود که در ابتدای سال جاری به دلیل نوسانات جهانی قیمت گندم به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بر اساس قانون تضمین خرید محصولات اساسی مصوب سال ۱۳۶۸ به منظور حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی و ایجاد تعادل در نظام تولید و جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان، دولت موظف است همه‌ ساله خرید محصولات اساسی کشاورزی (گندم، برنج، جو، ذرت، چغندر، پنبه وش، دانه‌های روغنی، ‌چای، سیب‌زمینی، پیاز و حبوبات) را تضمین کرده و حداقل قیمت خرید تضمینی را اعلام و نسبت به خرید آنها از طریق واحدهای ذیربط اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آمریکا موافقت کرد؛ سوخت رایگان ایران در اختیار لبنانی‌ها قرار می‌گیرد

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| در سایه استمرار نیاز لبنان به سوخت و اعلام وزارت نیروی این کشور مبنی بر ضرورت تامین مالی این وزارت‌خانه برای خرید هر نوع سوخت و افزایش تعرفه مطابق با وزارت دارایی و نیز همکاری‌های عراق و ایران برای ارسال سوخت به این کشور، یک روزنامه لبنانی از سفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000