پدر تالشی فرزند ۳۲ ساله خود را با اسحله شکاری به قتل رساند

اعتمادآنلاین|

سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان اعضای خانواده یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از ایجاد آن جلوگیری کرد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به جرح با سلاح گرم در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، پدر خانواده به علت اختلافات خانوادگی فرزند ۳۲ ساله خود را با اسلحه شکاری غیرمجاز مجروح کرده است، افزود: این فرد حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی از دستگیری قاتل ۷۱ ساله و کشف یک قبضه اسلحه شکاری خبر داد و بیان کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان از مردم خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها مراجعه کرده تا با فرا گرفتن مهارت‌های حل مسئله و کنترل خشم از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری شود.

پست بعدی

دلجویی معاون هنری وزیر فرهنگ از «سیروان خسروی»

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد. به گزارش ایرنا، از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000