این مدیر بانک مرکزی در دوره حسن روحانی از اتهام تبرئه شد

اعتمادآنلاین|

علی دیواندری رئیس سابق پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و مدیرعامل اسبق بانک ملت از ۲۶ شهریور سال گذشته به اتهام اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری، خیانت در امانت، سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز محاکمه شد.

به گزارش رصد روز، در پایان چندین جلسه محاکمه، علی دیواندری بازداشت و پیش از صدور حکم دادگاه با قرار وثیقه از زندان خارج شد.

در حالی که هنوز حکم دادگاه درباره پرونده و میزان محکومیت دیواندری اعلام نشده است، طی روزهای گذشته، با دستور مرجع قضائی، علی دیواندری بازداشت و روانه زندان شد. اما علت بازداشت وی چه بود؟

طبق اسناد منتشرشده و جزئیات کیفرخواست قرائت‌شده در نخستین جلسه محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه، علی دیواندری جزو متهمان این پرونده نیز هست و از آنجا که تعدادی از متهمان این پرونده متواری و از کشور خارج شده‌اند، به منظور جلوگیری از فرار دیواندری، وی تحویل زندان شد. دیواندری در نهایت در پرونده طبری تبرئه شد.

پست بعدی

ماجرای شلیک مرگبار مرد طلافروش چه بود؟

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| مرد طلافروشی که در جریان تیراندازی هوایی، پسر جوانی را کشته بود به قصاص محکوم شد. به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد جوان زمانی مرتکب قتل شد که به ادعای خودش قصد ترساندن سارقان را داشت اما تیر کمانه کرد و منجر به مرگ مرد جوانی شد. سال ۹۲ بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000