دلجویی معاون هنری وزیر فرهنگ از «سیروان خسروی»

اعتمادآنلاین|

محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت تمکین از مجوزهای قانونی صادره از سوی این وزارتخانه برای تمامی دستگاهها و نهادها در کشور افزود: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشورمان با استناد به قوانین مصرح در زمینه نشر و انتشار و اجرای برنامه های هنری در کشور برگزار می‌شود و در این زمینه قانون بالاترین محل رجوع برای رفع ابهامات احتمالی است.

سالاری در ادامه از رایزنی‌های این وزارتخانه در راستای عمل به این قوانین با نهادها و دستگاههای دیگر خبر داد و افزود: این وزارتخانه آمادگی دارد تا با جلسات مشترک در این زمینه تمامی شبهات برگزاری اجراهای هنری قانونی از سوی دیگر نهادها برطرف کرده و شرایط برای تسهیل برگزاری اجراهای دارای مجوز از سوی این وزارتخانه فراهم شود.

پست بعدی

شهرک اکباتان۲ درتهران ساخته می‌شود/اجاره داری حرفه‌ای در دستورکار

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| حمیدرضا صارمی در مراسم کلنگ زنی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه ظرف ۸ سال گذشته مرتباً کاهش صدور پروانه داشتیم گفت: برنامه کوتاه مدت شهرداری تهران کاهش زمان صدور پروانه ساخت در سامانه شهرداری از سوم مرداد جاری در سامانه شهرداری تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000