پیراهن تیم ملی والیبال لهستان در سطل زباله! + عکس

اعتمادآنلاین|

بازیکن پیشین والیبال روسیه در حرکتی عجیب پیراهن والیبال لهستان را به سطل زباله انداخت.

به گزارش ایسنا، الکسی اسپریدونوف دریافت کننده پیشین تیم ملی والیبال روسیه که رابطه خوبی با لهستانی‌ها ندارد در تازه ترین اتفاق، پیراهن تیم ملی والیبال لهستان را مچاله کرده و آن را در سطل زباله انداخت!

پیش از این، او در یکی از مصاحبه‌های خوب گفته بود که لهستانی‌ها موجودات کثیفی هستند. من آنها را انسان نمی‌دانم! اما حالا او یک بار دیگر بیزاری خود را از ملت لهستان نشان داد.

اسپورت لهستان معتقد است که روس‌ها بارها حرکات توهین آمیزی را در قبال لهستانی‌ها انجام داده‌اند. این مورد از جمله، پس از آن بود که فدراسیون جهانی والیبال به لهستان و اسلوونی میزبانی مسابقات جهانی امسال را که قرار بود در ابتدا در روسیه برگزار شود، اعطا کرد.

اسپریدونوف در پروفایل اینستاگرام خود فیلمی عجیب منتشر کرد. این بازیکن در ابتدا پیراهن تیم ملی لهستان را نشان داد و بعد آن را له کرد و داخل سطل زباله انداخت.

پیش از این اسپریدونوف در یکی از مصاحبه ها در خصوص نگرش خصمانه خود نسبت به لهستان توضیح داد. او گفته بود که همه چیز از جام جهانی ۲۰۱۴ شروع شد، زمانی که هواداران لهستانی روسیه را هو کردند.

او ادامه داد: خروج از هتل غیرممکن بود زیرا همیشه یک نفر در کنار شما بود. لهستانی‌ها هنگام سرود ملی روسیه سوت زدند. بعد از شکست مقابل لهستان، اخبار منفی زیادی از لهستانی ها دریافت کردم. من با آنها بحث نمی‌کنم، فقط آنها را مسخره می‌کنم!.

62317203

پست بعدی

دریچه فرصت ایران برای احیای برجام چند هفته آینده بسته خواهد شد

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| کاترین کولونا وزیرامور خارجه فرانسه در نشستی با کمیسیون امور خارجه مجلس ملی فرانسه، اعلام کرد: دریچه فرصت ایران برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ میان ایران و قدرت‌های غربی ظرف چند هفته آینده بسته خواهد شد. به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، وی وضعیت فعلی را «غیرقابل دفاع» خواند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000