خدمتی که انقلاب اسلامی به بانوان کرده در طول تاریخ ایران بی سابقه است

اعتمادآنلاین|

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، اظهار داشت: در سوره مبارکه نور و احزاب تکلیف بانوان روشن شده است و در زیر این آسمان و در بین مسلمانان میلیاردی کسی را پیدا نمی‌کنید که منکر حفظ حجاب و عفاف برای زنان باشد این از ضروریات دین و متن قرآن کریم است.

به گزارش فارس، وی افزود:‌ حال بانوانی که در جامعه بی مبالات هستند چند گروه هستند؛ یک گروه بانوان خوش ذات ما هستند که در قیامت شاید از ما جلو بیفتند چرا که همواره در اقدامات مومنانه همچون دفاع مقدس پیش قدم هستند و طبق یک نظرسنجی بیش از 70 درصد اینها اعتقاد دارند مسئله بدحجابی و بی حجابی با اعتقادات آنها ناسازگار است اما در محیط های بدی قرار گرفتند.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه حجاب برای بانوان کرامت، شرافت و ارزش است گفت: خواست غالبه مردم شریف ایران حفظ حجاب در تمامی ادوار و در تمام اعصار است. بنابراین بانوان با اعتماد به قرآن و بانوانی که الگوی مسلمانان مثل حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب کبری (س) حجاب را کرامت و با ارزش می دانند.

آیت‌الله صدیقی گفت:‌حجاب بانوان مثل لباس روحانیت است و خودش تبلیغ دین است و برای این‌ها باید یک افتخار و حفظ ارزش‌های خانوادی است. حجاب انزوا نیست.

خطیب جمعه تهران تصریح کرد:‌خدمتی که انقلاب اسلامی به بانوان کرده در طول تاریخ ایران بی سابقه است. در پرتو انقلاب و کنار خون‌های زلال شهدای ما رویشی که برای رشد بانوان پیش آمد کم نظیر است.

ادامه دارد …

پست بعدی

فرهادی از ایتالیایی‌ها جایزه‌ی «استاد سینما» می‌گیرد

ج جولای 15 , 2022
اعتمادآنلاین| اصغر فرهادی جایزه استاد سینما (Maestri Cinema) فیزوله (منطقه‌ای در استان فلورانس ایتالیا) را روز شنبه ۲۵ تیر ماه (۱۶ جولای) در سالن تئاتر رومی فیزوله دریافت خواهد کرد و فیلم برنده اسکار «جدایی» نیز پس از مراسم برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش ایسنا، این جایزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000