ماسک درباره همه چیز صحبت می‌کند به جز قرارداد توییتر!

اعتمادآنلاین|

ایلان ماسک در سخنرانی خود در کنفرانس Allen & Co's Sun Valley درباره استعمار مریخ و افزایش نرخ زاد و ولد در زمین صحبت کرد، اما از بحث در مورد تلاشش برای لغو قرارداد 44 میلیاردی خرید توییتر اجتناب کرد.

​به گزارش فارس، به نقل از گاردین، گفتگوی ماسک در این کنفرانس و پس از اینکه وکلای او روز جمعه اعلام کردند که ماسک در حال پایان دادن به پیشنهادش برای خرید توییتر است، به یکی از داغ‌ترین بحث ها تبدیل شد. این میلیاردر توییتر را به اینکه اطلاعاتی درباره حساب های جعلی ارائه نکرده،‌ متهم کرد.

همه منتظر بودند ماسک درباره این موضوعات صحبت کند اما او از انجام این کار خودداری کرد. در عوض درباره اینکه اگر یک فاجعه زمین را نابود کند، چگونه به مریخ به عنوان یک پشتیبان می تواند مردم را در خودش جای دهد،‌ صحبت کرد.

این اظهارات درباره مریخ بازتاب توئیتی از او مبنی بر اینکه انسان ها می توانند تا سال 2029 روی این سیاره فرود بیایند،‌ بود.

ماسک همچنین نسبت به کاهش نرخ زاد و ولد در کشورهای ثروتمند ابراز نگرانی کرد اما باز هم هیچ اشاره ای به موضوع توییتر نکرد.

ثروتمندترین فرد دنیا ممکن است پس از قصدش برای انصراف از خرید توییتر، درگیر یک نبرد حقوقی طولانی شود. ماسک همچنین در صورت لغو این معامله، یک میلیارد دلار جریمه شود.

پست بعدی

دیدار وزرای خارجه ایران و ایتالیا در رم

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| ​وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ایتالیا سفر کرده با همتای ایتالیایی خود دیدار کرد. به گزارش ایسنا، در دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا گسترش مناسبات و همکاری های دوجانبه و موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000