کندوان یک‌طرفه شد

اعتمادآنلاین|

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت سنگین و در،محور هراز به‌صورت پرحجم است.

​به گزارش فارس، وی افزود:

*شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین دلیل بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

*تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ مهر ماه از محورهای کرج چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

*درحال حاضر محور هراز یک‌طرفه شد و براساس برنامه تا ساعت ۲۴ و تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

*همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه نیز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنج‌شنبه ۱۴و جمعه ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

*تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۳، پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

*مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طرفداران مسی در انتظار بمب خبری خبرنگار آرژانتینی

س اکتبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| ورونیکا بروناتی، خبرنگار شبکه تلویزیونی تِلِموندو دپورتس در خصوص آینده مسی افشاگری کرد و مدعی شد که این بازیکن تابستان آینده به بارسلونا بازخواهد گشت. ​به گزارش فارس، در این هفته‌ها صحبت از بازگشت مسی به موضوع بزرگ نشریات اسپانیایی بدل شده است. بسیاری گمانه‌زنی کردند که بارسلونا خواهان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000