برنامه «طبیب» به آنتن شبکه ۳ بازگشت

اعتمادآنلاین|

این برنامه با دعوت از پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت درصدد است تا مباحث پزشکی و سلامت را به اطلاع مخاطبان خود برساند و سطح سلامت و اطلاعات پزشکی شهروندان ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، اواخر ماه خرداد، معاونت سیمای صدا وسیما در اطلاعیه‌ای، از توقف برنامه زنده طبیب بدلیل بی‌توجهی به استانداردهای تخصصی خبر داد.

در بخشی از اطلاعیه معاونت سیما آمده بود:‌ متاسفانه در برنامه طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیر علمی و جریحه دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم شد.

حسن براتی کارشناس برنامه طبیب در شبکه سه سیما در اظهارنظری غلط مدعی شد یکی از دلایل شیوع اصلی آرتروز میان ایرانی‌ها نماز خواندن است.

البته این کارشناس برنامه بعدها با انتشار ویدئویی اعلام کرده چنین منظوری نداشته و این اظهارات صرفاً مجموعه‌ای از توصیه‌ها به بیمارانی بوده که از درد زانو رنج می‌برند.

پست بعدی

صدور گذرنامه گران شد؟

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند. به گزارش تسنیم، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: همه ساله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000