صدور گذرنامه گران شد؟

اعتمادآنلاین|

سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

به گزارش تسنیم، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی(ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می‌شود؛ لذا از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود درخواست‌های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی(ع) موکول نکنند و از هم‌اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس+10 مراجعه و اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش هزینه صدور گذرنامه در دستور کار است؟ گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

سخنگوی فراجا درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات نیز بیان کرد: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق،کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.

وی ضمن اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوار گفت: پلیس جهت ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است و نیروهای مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه‌ای و ترافیکی برخوردار هستند.

پست بعدی

بازداشت ها ادامه دارد؟ / بی اطلاعی از محمدرضا جلایی‌پور/ بررسی بازداشت تاج زاده در جلسه فوق العاده «جبهه اصلاحات ایران»

ش جولای 9 , 2022
ایلنا نوشت: سخنگوی جبهه اصلاحات در خبری اعلام کرد که با پیشنهاد اعضا و تصمیم هیئت رئیسه جلسه فوق العاده مجمع عمومی جبهه اصلاحات به منظور بررسی بازداشت مصطفی تاجزاده برگزار می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000