جابه‌جایی حسین طائب از اختیارات فرمانده کل سپاه است/ اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای نیفتاده

اعتمادآنلاین|

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس یازدهم با اشاره به تغییراتی که در سازمان اطلاعات سپاه اتفاق افتاد، اظهار داشت: این جابه‌جایی در چارچوب اختیارات فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و گاهی اوقات فرمانده کل سپاه بنا به مصلحت‌هایی، ضرورت را بر این می‌بیند که تغییراتی را در سطح معاونان خود ایجاد کند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام طائب، افزود: حجت‌الاسلام طائب در دوران خدمت خود فعالیت‌های شایسته‌ای انجام داد. وی چه در زمانی که فرمانده بسیج بود، چه در زمانی که معاونت پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت و چه در جایگاه ریاست سازمان اطلاعات سپاه، خدمات خوب و منحصر به فردی از خود به جا گذاشت.

پست بعدی

مقصران دولت قبلی در عدم مهار کرونا محاکمه شوند

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اظهار کرد: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا نتیجه عملکرد موفقیت‌آمیز دولت سیزدهم است. به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این موفقیت برتری دیدگاه دولت سیزدهم چه در حوزه نظری و چه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000