مقصران دولت قبلی در عدم مهار کرونا محاکمه شوند

اعتمادآنلاین|

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اظهار کرد: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا نتیجه عملکرد موفقیت‌آمیز دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این موفقیت برتری دیدگاه دولت سیزدهم چه در حوزه نظری و چه در حوزه عملی را نسبت به دولت‌های یازدهم و دوازدهم نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت قبل اگرچه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید می‌شد اما اقدام جدی برای تامین واکسن مورد نیاز برای مردم انجام نمی‌گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: همه چیز در دولت قبل از جمله تامین واکسن به مذاکرات با غربی‌ها و پیوستن به اف آی تی اف گره خورده بود و نه‌تنها توفیقی در این زمینه برای ما حاصل نشد بلکه حتی تحقیر هم شدیم.

وی یادآور شد: بعضی از کشورها از ما پول دریافت کردند اما تعداد اندکی واکسن به ما دادند و برخی کشورها هم فقط قول دادند و هیچ واکسنی به ما نفروختند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان دولت قبل که با کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های خود باعث شدند تا ما شاهد آمار بالای فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در کشور باشیم باید توسط قوه قضاییه محاکمه شوند و با آنها برخورد لازم صورت پذیرد.

پست بعدی

نامه بیش از 10 سازمان آمریکایی به بایدن: دولت مانع نابودی توافق هسته‌ای با ایران شود

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| 15 سازمان آمریکایی روز جمعه در نامه‌ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نسبت به از دست رفتن فرصت نجات توافق هسته‌ای 2015 و آنچه کاهش همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواندند، ابراز نگرانی کردند و خواستار حفظ این توافق شدند. به گزارش ایسنا، این سازمان‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000