بازداشت فرد شرور دخیل در شهادت «شهید سالاری»، شهیدِ مبارزه با مواد مخدر

اعتمادآنلاین|

سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری مسعود بارانی قاتل رئیس پلیس سابق شهرستان سیب و سوران پس از ۱۵ ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از افراد شرور دخیل در شهادت شهید وحید سالاری رئیس پلیس سابق شهرستان سیب و سوران که در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود، دستگیر شد.

وی عنوان کرد: هویت شخص مسعود بارانی که از آن تاریخ متواری بود، با پیگیری‌های اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا شناسایی و در یک عملیات ضربتی در شهرستان زاهدان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

پست بعدی

انوشیروانی: از نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی حمایت می‌کنم

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: از نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی حمایت می‌کنم و اصلا چنین رویکردی نداشتیم که بخواهیم آنها را حذف کنیم. به گزارش ایسنا، سجاد انوشیروانی درباره‌ی حضور سه نماینده از ایران( علی مرادی، محسن بیرانوند و علیرضا قریشی) در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000