تمدید زمان تکمیل بانک اطلاعاتی توسط مدیران رسانه‌ها برای تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری

اعتمادآنلاین|

عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از تمدید زمان تکمیل بانک اطلاعاتی توسط مدیران رسانه‌ها برای تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری تا 20 خرداد ماه خبر داد.

​به گزارش فارس، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در ادامه از همه مدیران و مسئولان رسانه‌هایی که فرم مربوطه را تکمیل نکردند، خواست تا در این بازه زمانی نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

بدیهی است تکمیل دقیق این اطلاعات از سوی مدیران محترم رسانه‌ها مبنای تصمیم‌گیری کمیته تسهیم در تخصیص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهد بود.

مدیران و مسئولان رسانه‌های فعالی که تاکنون فرم تکمیل اطلاعات را پر نکردند می‌توانند از پیوند http://yun.ir/fgwk32 اطلاعات رسانه خود را تکمیل کنند.

پست بعدی

گزارش سازمان ملل؛ بیش از 14 میلیون نفر در ترکیه سوء تغذیه دارند

س ژوئن 7 , 2022
اعتمادآنلاین| یک رسانه ‌ترکیه‌ای روز سه شنبه با استناد به گزارش سازمان ملل متحد، به سوء تغذیه میلیون‌ها شهروند ترکیه‌ای اشاره کرد. ​به گزارش فارس، به نوشته گذشته «دووار» بر اساس گزارش برنامه جهانی غذای سازمان ملل ، حدود ۱۴.۸ میلیون نفر از ۸۲.۳ میلیون نفر شهروند ترکیه تا ششم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000