انوشیروانی: از نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی حمایت می‌کنم

اعتمادآنلاین|

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: از نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی حمایت می‌کنم و اصلا چنین رویکردی نداشتیم که بخواهیم آنها را حذف کنیم.

به گزارش ایسنا، سجاد انوشیروانی درباره‌ی حضور سه نماینده از ایران( علی مرادی، محسن بیرانوند و علیرضا قریشی) در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری بیان کرد: با وجود اینکه تغییرات در فدراسیون وزنه‌برداری ایران صورت گرفته است اما ما از نمایندگان خود در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری حمایت می کنیم. آنها در کنگره انتخابی امروز و فردا حضور دارند و برایشان آرزوی موفقیت داریم و تلاش می کنیم که بتوانند رای بیاورند. البته نمایندگان ایران از قبل رایزنی ها را انجام داده اند با این حال ما هم هر کاری از دستمان برآید، انجام می دهیم تا نمایندگان ایران بتوانند رای بیاورند.

انوشیروانی در مورد اینکه این بحث مطرح شده بود مبنی بر اینکه ممکن است فدراسیون حال حاضر بخواهد مسئولان پیشین فدراسیون را از انتخابات جهانی حذف کند، تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین رویکردی نداشتیم و به دنبال حذف هیچ کسی نیستیم. آنها نمایندگان ایران هستند و از آنها حمایت می کنیم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه قوانین فدراسیون جهانی فقط به اعضای فدراسیون ملی اجازه حضور در کنگره را می دهد، تاکید کرد: با توجه به قوانین فدراسیون جهانی با رایزنی هایی که فدراسیون انجام داد، در کنگره شرکت و از نمایندگان ایران حمایت می‌کنم‌. فدراسیون جهانی شرایط حضور آنلاین من در کنگره انتخاباتی و دادن رای را فراهم کرد.

پست بعدی

مربی پرسپولیس طعمه دزدها شد

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| آنالیزور پرسپولیسی ها که هفته گذشته برای سفر به ترکیه رفته بود، در بازگشت از این کشور متوجه دستبرد سارقین به خانه‌اش شد و ظاهرا خسارت قابل توجهی از این سرقت متوجه وی شده است. به گزارش خبرورزشی، عسگری که از جمع کادر سال گذشته پرسپولیس در جمع یاران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000