۲۸۱ خودروی سواری در گمرک بوشهر خاک می‌خورند

اعتمادآنلاین|

رحیم بهادری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۳۷۵ خودرو و ماشین‌آلات راهسازی در انبارهای گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد، اظهار کرد: ۹۴ دستگاه راهسازی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان در این انبارها وجود دارد که این ماشین‌آلات از سال ۱۳۹۲ در انبار این دستگاه‌ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

بهادری بابیان اینکه : ۲۸۱ خودروی سواری و متروکه قاچاق خارجی در انبارهای گمرک بوشهر توقیف هستند، خاطرنشان کرد: برای ۱۲۰ دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضائی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: ارزش این خودروها از کارکرده تا صفر از ۴ میلیارد تومان تا ۱۲ میلیارد تومان، و در مجموع هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

پست بعدی

اوکراین از دریافت سامانه‌های توپخانه‌ای آمریکا خبر داد

پ ژوئن 23 , 2022
اعتمادآنلاین| اولکسی رزنیکوف وزیردفاع اوکراین همزمان با درخواست‌های این کشور برای دریافت تسلیحات سنگین بیشتر، در صفحه توئیتر خود نوشت که سامانه‌های هیمارس وارد اوکراین شدند. به گزارش ایرنا، آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تسلیحات سنگین از جمله توپخانه راکتی هوویتزر و هیمارس به اوکراین ارسال می‌کنند که سامانه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000