سه بازیکن خط خورده تیم ملی مشخص شدند؟

اعتمادآنلاین|

تیم ملی ایران در حالی اردوی خود در اتریش را به پایان رساند که شاگردان کی‌روش در این کشور دو بازی دوستانه برابر اروگوئه و سنگال برگزار کردند. در این دو دیدار رامین رضاییان و امید نورافکن به دلیل مشکلات ویزا موفق به حضور در ترکیب تیم ملی ایران نشدند. پیام نیازمند، میلاد محمدی و صالح حردانی هم فرصت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را پیدا نکردند.

به گزارش خبرورزشی، کی‌روش در خط دروازه به بیرانوند، عابدزاده و حسینی میدان داد و در جناح راست هم انتخاب او صادق محرمی بود. سرمربی پرتغالی در جناح چپ اما سورپرایز ویژه‌ای داشت و ابوالفضل جلالی را به میدان فرستاد و انتخاب دوم او هم احسان حاج صفی بود.

به این ترتیب میلاد محمدی و صالح حردانی در این ۲ بازی به میدان نرفتند تا اینطور به نظر برسد که او اعتقادی به این دو بازیکن و البته پیام نیازمند برای حضور در جام جهانی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نباید تیم ملی را به اسم کارلوس کی‌روش نوشت، زحمت را اسکوچیچ کشیده بود

پ سپتامبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم ملی ایران دو بازی دوستانه در کشور اتریش مقابل اروگوئه و سنگال انجام داد و صاحب یک برد و یک تساوی شد. این آخرین محک جدی ملی‌پوشان قبل از جام جهانی بود و از حالا به بعد دیگر فرصت چندانی برای آماده‌سازی وجود ندارد. خیلی‌ها این نتایج را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000