وضعیت «پیروز» خوب است/ برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم

اعتمادآنلاین|

طی روز های اخیر شایعاتی مبنی بر سرقت پیروز توله یوزپلنگ ایرانی در فضای مجازی مطرح شده بود ، که با پیگیری ها از سازمان حفاظت محیط زیست مشخص شد حال توله یوزپلنگ ایرانی خوب است ، و در پارک پردیسان تهران نگهداری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بخش هایی از اظهارات علیرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات ‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست را در ادامه می خوانید:

*وضعیت پیروز خوب است و اکنون بیش از ۱۶۵ روز دارد و رشد خوبی داشته است ، در حال حاضر بلدرچین خام و مکمل های خاص به تغذیه او اضافه شده و پیش از ۸ کیلو وزن دارد.

*پیروز شب ها به همراه مربی خود در فضای باز زیر آسمان میخوابد تا به فضای طبیعی عادت کند و به دلیل سرد شدن هوا فضای بسته را هم برای نگهداری آن فراهم کردیم تا سرما به آنها آسیب نزند .

*محل نگهداری پیروز با دوربین های مداربسته و نگهبان های ۲۴ ساعته مراقبت میشود ، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم و برای رها سازی متخصصان باید به جمع بندی برسد .

*در مورد شایعات طراحی نقش پیروز بر لباس ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی اطلاعات دقیقی ندارم ، و آموزش سازمان حفاظت محیط زیست باید در این مورد صحبت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جشنواره‌های بین المللی کیارستمی را کیارستمی کرد

ج اکتبر 14 , 2022
مهر نوشت: یکی از مدیران پخش حوزه بین‌الملل سینمای کوتاه معتقد است فیلمسازان کوتاه به جشنواره‌های بین‌المللی نگاه توریستی داشته و هیچ ایده‌ای برای ایجاد ارتباط با سینمای جهان ندارند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000