محدودیت ترافیکی محور هراز از فردا تا چهارشنبه به دلیل عملیات عمرانی

اعتمادآنلاین|

یدالله جهان تاب در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای عملیات کارگاهی اعم از احداث یک دستگاه آب رو، ایجاد کانال هدایت آب، تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطرآفرین در محور هراز، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۵ عصر در این محور ممنوع است، افزود: از محدوده پارک جنگلی آمل تا ابتهاج در کیلومتر ۲۰ الی ۶۴، عملیات احداث یک دستگاه آب رو و کانال هدایت آب و تیرگذاری پل استراباکو و از کیلومتر ۱ تا ۱۳ محدوده «پارک جنگلی آمل تا پیچ کلرد» قطع درختان خطرآفرین انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات، پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

پست بعدی

دیدار وزیر دفاع چین و مقام بلندپایه وزارت دفاع عربستان در سنگاپور

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| خالدبن حسین البیاری، معاون وزیر دفاع عربستان در امور اجرایی امروز شنبه در سنگاپور با ارتشبد «وی فنگ هه»، وزیر دفاع جمهوری خلق چین دیدار کرد. به گزارش ایسنا، این دیدار در حاشیه نوزدهمین اجلاس امنیت آسیایی «گفت‌وگوی شانگری-لا» برگزار و طی آن روابط دوجانبه عربستان و چین در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000