برخورد دوگانه غرب با موضوع استقرار آرامش و صلح در اوکراین

اعتمادآنلاین|

پیشنهادهای پایان مسالمت آمیز این جنگ شامل پذیرش بی طرفی اوکراین و توافق مسکو و کی یف بر سر آینده کریمه و دونباس است.

به گزارش ایرنا، به نقل از تارنمای اسپوتنیک، دیوید تی پاین عضو کارگروه ام پی ان و افسر پیشین وزارت دفاع ایالات متحده گفت که به نظر من جو بایدن رئیس جمهوری میان پایبندی به تبلیغات دولتش در معرض دید همگان مبنی بر اینکه سیاست ایالات متحده کمک به اوکراین برای پیروزی در جنگ با روسیه است و پشت صحنه که شاید به صورت هفتگی توسط اعضای شورای امنیت ملی آمریکا که گفته می شود که احتمال پیروزی نظامی اوکراین به شدت اندک است.

به گفته پاین مقاله سی ان ان از آن جهت قابل توجه است که نشانگر ادامه تحرکات پشت صحنه دولت بایدن برای دستیابی به صلح در بیشتر این دوره به ویژه در ماه مه است که ایتالیا چارچوب پیشنهادی ارایه کرد که شامل تعهد کی یف به بی طرف در برابر ناتو در برابر دریافت شماری از تضمین های امنیتی از غرب و مذاکره میان اوکراین و روسیه در باره کریمه و منطقه دونباس است.

بر اساس این گزارش، دولت بایدن تا اوایل آوریل و عقب نشینی یک جانبه نیروهای روسیه از شمال اوکراین و پایان یافتن تلاش برای محاصره کی یف از شمال شرقی اوکراین که نشانگر توانایی نیروهای اوکراین برای وادار کردن نیروهای ارتش روسیه به عقب نشینی بود، به صورت غیرعلنی زلنسکی را به مذاکرات صلح تشویق می کرد، اما ایالامتحده و انگلیس، زلنسکی را تشویق کردند که به مذاکره برای دستیابی به توافق صلح با مسکو ادامه ندهد.

عضو کارگروه ای ام پی می افزاید ظاهرا گروه امنیت ملی دولت بایدن میان ملی گرایان لیبرال خواستار کمک به اوکراین برای ادامه جنگ با روسیه طولانی مدت با روسیه و واقع گرایانی که خطرات اوج گیری تنش، بحران و خشونت را در این رویکرد تصور می کنند، شکاف ایجاد شده است.

پست بعدی

تخلف برخی کارخانجات در کاهش تولید ۴ قلم محصول لبنی

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر جهاد کشاورزی یکی از تخلفات برخی از کارخانجات لبنی را کاهش تولید چهار قلم اصلی خواند و گفت: قرار شد تحت هیچ شرایطی، تولیدات این چهار قلم لبنیات کاهش نداشته باشد. به گزارش ایرنا، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی‌نژاد » در ارتباط زنده با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000