نظر روزنامه دولت درباره مسمومیت سریالی در دانشگاه‌ها؛ پروژه ضدامنیتی برای ملتهب کردن دانشگاه‌هاست

اعتمادآنلاین|

روزنامه دولت مسمومیت سریالی در دانشگاه‌های کشور را پروژه ضدامنیتی برای ملتهب کردن فضای دانشگاه‌ها دانست.

به گزارش ایران، یک هفته پس از بروز مسمومیت میان تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، تکرار این اتفاق در دو دانشگاه دیگر به این ماجرا ابعاد متفاوتی داد و احتمال وجود انگیزه‌های ضدامنیتی در پشت پرده آن را به عنوان ابزاری برای ناراضی‌سازی دانشجویان و ملتهب ساختن فضای دانشگاه‌ها آن هم در آستانه 16 آذر روز دانشجو مطرح کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: مسمومیت غذایی در دانشگاه‌ها که معمولاً توزیع غذای‌شان بر عهده شرکت‌های پیمانکار قرار دارد اگر چه مسبوق به سابقه است اما رایج و معمول نیست و با این حال یکی از مواردی است که براحتی می‌تواند فضای دانشگاه را ملتهب کند و در عین‌حال این توقع وجود دارد که نهادهای مسئول با نظارت دقیق‌تر از ادامه یافتن چنین وقایعی جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

عضو مجلس خبرگان: روحانیونی که حجاب را اختیاری می دانند، مراقب عاقبت خود باشند / سخنان‌شان جنبۀ تحریف دین و بدعت دارد

ش دسامبر 3 , 2022
آیت‌الله دکتر محسن حیدری عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اهواز در یادداشت کیهان نوشت: سخنان مزبور، گرچه ظاهری زیبا دارد، اما در بطن خود تحریفی ناروا و بدعت‌آمیز نسبت به اسلام دارد. در ایام مذکور و چندی پیش از آن سخنانی از سوی برخی از کسانی که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000