تأمین مالی 90 میلیون دلار پروژه از سوی صندوق توسعه روسیه و قرقیزستان

اعتمادآنلاین|

در نشست صندوق توسعه روسیه و قرقیزستان اعلام شد در سال جاری میلادی، این صندوق قصد دارد 90 میلیون دلار برای اجرای پروژه‌های جدید اختصاص دهد که این حجم عملیات صندوق در طول سال رکورددار خواهد بود.

​به گزارش فارس، در این جلسه همچنین آیین نامه اقدامات ضد بحران تصویب شد و تصمیم به آغاز کار در بازار اوراق مشارکت شرکتی اتخاذ شد.

شورا همچنین پارامترها، حدود ریسک و حدود خرید اوراق قرضه وام گیرندگان خاص را تعیین کرد.

به گفته « تیمور ماکسیموف» رئیس شورای صندوق، در شرایط اقتصادی کنونی، این صندوق نه تنها فعالیت خود را متوقف نمی‌کند یا تغییر نمی‌دهد، بلکه به فعالیت پایدار در قرقیزستان ادامه می‌دهد.

ماکسیموف اطمینان داد صندوق سرعت تعامل با کارآفرینان و وام گیرندگان ما را افزایش خواهد داد.

وی افزود که صندوق در نظر دارد بازار اوراق بهادار قرقیزستان را توسعه دهد و اوراق قرضه ناشران خصوصی و دولتی را خریداری خواهد کرد.

حوزه دیگری که صندوق بر روی آن تمرکز خواهد کرد، تحول دیجیتال و سرمایه گذاری در محصولات فناوری اطلاعات است و این کار مستلزم توجه عمیق‌تر و طولانی‌تر از سوی صندوق است.

«آرتم نوویکوف» رئیس هیئت مدیره صندوق خاطر نشان کرد گام‌های اولیه در این راستا در حال حاضر برداشته شده و توسعه یک سند راهبردی، برنامه عملیاتی 2023-2027 در حال انجام است.

لازم به ذکر است که از زمان تأسیس صندوق توسعه روسیه و قرقیزستان، 79 پروژه مستقیماً به مبلغ 209.7 میلیون دلار تامین مالی شده است.

گفتنی است که 207.2 میلیون دلار وام دیگر به بانک‌های تجاری برای تامین مالی 3107 پروژه حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه شد.

صندوق توسعه روسیه و قرقیزستان در سال 2014 تاسیس شد و مهمترین ابزار در روند ادغام قرقیزستان به اتحادیه اقتصادی اوراسیا است.

هدف صندوق توسعه روسیه و قرقیزستان ارتقای همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور، مدرن سازی و توسعه اقتصاد قرقیزستان و استفاده موثر از فرصت‌های ارائه شده توسط مشارکت طرفین در یکپارچگی اقتصادی اوراسیا است.

پست بعدی

تکلیف پیکرهای زیرآوار«متروپل» تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| ​صادق خلیلیان استاندار خوزستان اظهار کرد: چهار جبهه برای عملیات آوار برداری در متروپل در نظر گرفته شده که بخش اول آن پایان و بخش دوم نیز در حال پایان یافتن است. به گزارش فارس، وی افزود: جست و جو و آواربرداری تا پیدا شدن آخرین مفقودی و جانباخته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000