بانک مرکزی توان تامین ارز مورد نیاز واردات خودرو را دارد؟

اعتمادآنلاین|

هرچند قوانین و شرایط واردات خودرو به کشور تدوین شده است و وزارت صمت نیز این برنامه را دنبال می کند اما هنوز خیلی از مشکلات بر سر متقاضیان واردات خودرو خارجی به کشور باقی مانده است. یکی از این مشکلات تامین ارز مورد نیاز برای واردا کنندهای خودرو است.

به گزارش ایرنا، «علی صالح‌آبادی» رییس‌کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز ثبت سفارش واردات خودرو، آیا بانک مرکزی ارز مورد نیاز واردات خودرو را تامین کرده است، عنوان کرد: به‌محض آغاز ثبت سفارش واردات خودرو، بانک مرکزی آمادگی تامین ارز مورد نیاز را دارد و تامین ارز مورد نیاز بر اساس استانداردی که وزارت صمت تعریف کرده، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت سفارش واردات خودرو از سوم آبان در وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شده و به گفته وزیر صمت، تاکنون نزدیک به ۳۰۰ متقاضی برای واردات اعلام آمادگی کرده‌اند؛ بر اساس مقررات مربوط به واردات خودرو، سقف سالیانه برای ثبت سفارش و واردات یک میلیارد دلار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خزعلی،معاون امور زنان و خانواده رئیسی: لاقل، آزاده باشند، جای قاتل و شهید را تغییر ندهند

ش اکتبر 29 , 2022
ایرنا نوشت:انسیه خزعلی گفت: چقدر خوب است به جای پرداختن به اشخاص به عملکرد توجه کنیم و اگر کسانی شهامت اعتراف به کارهای مثبتی که در مدت کوتاه یکسال انجام گرفته شده، ندارند لااقل انقدر آزاده باشند که دروغ نسبت ندهند و جای قاتل و شهید را تغییر ندهند. انسیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000