اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل جاده محمدآباد-جاسک در سفر رئیس جمهور به کرمان

اعتمادآنلاین|

منصور شکراللهی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج اظهار داشت: در پذیرش مسؤولیت اصل بر رضایتمندی مردم است.

به گزارش فارس، وی پیرامون اهمیت توسعه جنوب کرمان در دولت مردمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه جنوب کرمان، ریاست محترم جمهور در بخشی از حکم استاندار کرمان پیرامون توسعه جنوب مرقوم کردند که جنوب استان به‌صورت ویژه دیده شود و در این راستا نیز استاندار نخستین سفر خود را به پنج شهرستان جنوبی اختصاص داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیرامون سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: قطعا در این سفر اعتبارات خوبی جهت توسعه زیرساخت‌های این منطقه رقم خواهد خورد که نمونه آن تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل جاده استراتژیک و ترانزیتی محمدآباد به جاسک است که با تکمیل آن اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل رقم خواهد خورد.

شکراللهی پیرامون استقلال جنوب کرمان نیز خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات تاریخی و اساسی مردم این منطقه استقلال جنوب کرمان بوده است و این خواسته مردم در راستای برخورداری از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کشاورزی، معادن و صنعت است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده مخالف استان شدن واستقلال جنوب نیستم اما مرکز این استان جدید ضرورت دارد با رعایت انصاف و نظریات کارشناسی بر مبنای جمعیت، وسعت، پدافندغیرعامل، در مسیر سیل و حوادث طبیعی بودن و اتصال به دریا مکان‌یابی شود.

وی پیرامون استقلال جنوب کرمان خطاب به نخبگان و جوانان جنوب کرمان گفت: امروز در آستانه یک فرصت تاریخی جهت توسعه جنوب کرمان هستیم و ضرورت دارد که با وحدت و حفظ اصول در راستای استقلال جنوب گام برداریم.

شکراللهی خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای ولایی و نخبه با محوریت امام جمعه کهنوج جهت توسعه کهنوج بزرگ باید گام‌های بلند و موثری برداشته شود.

در این مراسم اصغر سنجری به‌عنوان فرماندار جدید کهنوج معرفی شد.

پست بعدی

عذرخواهی بازیگر سینما از اسکوچیچ /عکس

د جولای 11 , 2022
بهرنگ علوی با انتشار استوری از بدرفتاری با دراگن اسکوچیچ عذرخواهی کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000