رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ به پایان راه رسیدند

اعتمادآنلاین|

شبکه «اسپورت 1» آلمان در گزارشی به داستان درگیری رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی با مسئولان بایرن مونیخ برای جدایی از این تیم پرداخت.

به گزارش فارس، این رسانه آلمانی نوشت: سیر تحولات بین طرفین نشان دهنده این حقیقت است که ادامه همکاری امکان ندارد. لواندوفسکی چندین بار تاکید کرد که قصد ماندن در بایرن در فصل آینده را ندارد و تصمیم قطعی خود را گرفته است.

مدیران بایرن مونیخ هرچند تمایلی به فروش لواندوفسکی نشان نمی دهند ولی اظهارات اخیر الیور کان نشان دهنده این حقیقت است که در پایان مجبور به فروش لواندوفسکی خواهند شد.

باشگاه بارسلونا دست به نقد پشت درهای باشگاه بایرن ایستاد و آماده پرداخت 32 میلیون یورو بابت جذب ستاره لهستانی است. تمام اتفاقات اخیر و مصاحبه های چند روز گذشته دو طرف نشان می دهد داستان لواندوفسکی با بایرن به خط پایان رسیده و بارسلونا مقصد بعدی ستاره لهستانی خواهد بود.

پست بعدی

فدراسیون فوتبال:5 بازیکن دیگر جایگزین بازیکنان استقلال خواهند شد

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| در شرایطی که ظاهرا قرار شده بود تا طبق توافق صورت گرفته بین اسکوچیچ و باشگاه استقلال فقط 2 بازیکن از ملی پوشان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنند اما فرهاد مجیدی این کار را نکرد و به همه ملی پوشان خودش در این مسابقه بازی داد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000