افزایش آمار کشته‌شدگان گروگانگیری ایلام

اعتمادآنلاین|

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مرگ یکی دیگر از مجروحین حادثه گروگانگیری در ایلام خبرداد.

محمد مرادی در گفت وگو با تسنیم، از مرگ یکی دیگر از مجروحین حادثه گروگانگیری در ایلام خبرداد و اظهار داشت: ساسان ملک زاده، مجروح حادثه گروگانگیری (28 اوردیبهشت 1401 )ایلام به علت شدت جراحت در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام جان خود را از دست داد.

به گفته مرادی حال یکی دیگر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

"ساسان ملک زاده" رئیس حراست اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ‌ایلام و از مجروحین حادثه گروگانگیری ایلام بوده است.

حادثه گروگانگیری (28 اردیبهشت 1401 ) در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

در این حادثه، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، همچنین در پی این حادثه‌ پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت و مجموع کشته‌شدگان به 5 نفر رسیده است.

پست بعدی

افشای راز دلارهای تقلبی در سفر ترکیه

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین| مرد میانسال که برای سفر پسرش به ترکیه مقداری دلار به او داده بود چند روز بعد با تماس پسرش از این کشور، تازه متوجه شد که دلارها تقلبی بوده است. به گزارش «ایران»، چند روز قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و گفت: من تاجر هستم و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000