افشای راز دلارهای تقلبی در سفر ترکیه

اعتمادآنلاین|

مرد میانسال که برای سفر پسرش به ترکیه مقداری دلار به او داده بود چند روز بعد با تماس پسرش از این کشور، تازه متوجه شد که دلارها تقلبی بوده است.

به گزارش «ایران»، چند روز قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و گفت: من تاجر هستم و چون به کشورهای خارجی زیاد سفر می‌کنم همیشه دلار خریده و در خانه نگهداری می‌کنم. مدتی قبل پسرم قصد داشت برای تفریح به ترکیه سفر کند من هم 500 دلار از همان دلارهایی که در خانه داشتم به او دادم که همراهش باشد و خرج کند،اما چند روز بعد از سفر، پسرم تماس گرفت و گفت دلارهایی که به او داده بودم تقلبی بوده و وقتی او برای تبدیل دلارها به صرافی رفته متوجه این موضوع شده است.

از حرف او خیلی تعجب کردم، من دلارها را از صرافی‌های معتبر خریداری کرده بودم و امکان تقلبی بودن آنها وجود نداشت. بلافاصله به سراغ باقی دلارهایم رفتم، اما درنهایت تعجب متوجه شدم همه دلارها تقلبی است. از آنجایی که مطمئن هستم دلارهایی که خریده بودم، تقلبی نبوده فکر می‌کنم کسی این دلارها را با پول تقلبی عوض کرده است.

مرد میانسال در ادامه گفت: من به دو سرایدار قبلی و فعلی خانه‌ام مشکوک هستم و احتمال می‌دهم که یکی از آنها این سرقت را انجام داده است. من کلید خانه‌ام را در اختیار آنها قرار داده بودم و زمانی که مسافرت بودم آنها به خانه‌ام سر می‌زدند. من دلارها را در کمد اتاقم نگه می‌داشتم که قفل و رمز نداشت به همین خاطر احتمال می‌دهم جا به جا کردن دلارهای تقلبی با اصلی کار یکی از آنها بوده است.

با شکایت مرد میانسال، به دستور بازپرس ویژه سرقت، تحقیقات برای رازگشایی از سارق دلارها آغاز شد.

پست بعدی

8 کشته و بیش از 70 بازداشت شده در پی عملیات ضد تروریستی در شرق تاجیکستان

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت کشور تاجیکستان در بیانیه ای از کشته شدن تعداد از اعضای گروههای جنایتکار در پی عملیات ضد تروریستی در منطقه روشان استان خودمختار کوهستان بدخشان خبر داد. به گزارش فارس و بر اساس این بیانیه، گروه‌های جنایتکار سازمان یافته مسلح با انواع مختلف سلاح و «کوکتل مولوتف» امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000