تصادف مرگبار سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم

اعتمادآنلاین|

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره تصادف خودرویی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم اظهارداشت: ساعت 23:47 دقیقه شب گذشته این حادثه در نزدیکی روستای شکر آباد و پس از عوارضی به وقوع پیوسته است.

به گزارش فارس، وی افزود: نیروهای اتش نشانی پس از اطلاع از طریق سامانه 125 همراه با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه سواری پژو 206 با 4 سرنشین مردجوان حدود 30 سال به دلایل نامشخص از مسیر خارج و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی بزرگراه روی بلوک ها به صورت واژگون قرار گرفته است.

ملکی خاطرنشان کرد: سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بودند که نیروهای آتش نشانی همزمان اقدامات خروج از خودرو را انجام دادند ولی متاسفانه 2 نفر از آنها به دلیل شدت جراحت وارده و به تائید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده اند و 2 نفر دیگر هم مصدوم شدند.

پست بعدی

«مسکو» میزبان نشست سران پیمان امنیت جمعی

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| نشست سران کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این سازمان در «مسکو» برگزار می‌شود. به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این زمینه گفت: نشست سران همه کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در تاریخ 16 می برگزار خواهد شد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000