ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «هیثم بن‌طارق آل سعید» سلطان عمان گفت: شاهد بالاترین سطح از اعتماد و مشارکت دو کشور در عرصه سیاسی هستیم، روابط تهران و مسقط را در عرصه‌های مختلف رو به رشد ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور همچنین گفت:

*امیدوارم روند تعاملات و تبادلات ایران و عمان، همانند یکسال گذشته رو به رشد باشد.

*آمریکا به غلط تصور می‌کرد تحریم‌های آنها ملت ایران را متوقف خواهد کرد اما وقتی دیدند ملت ایران در برابر تحریم‌ها نه تنها متوقف نشد، بلکه به رشد و پیشرفت خود ادامه داد، به فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران روی آوردند.

*ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.

«هیثم بن‌طارق آل سعید» سلطان عمان نیز در این گفتگوی تلفنی با بیان اینکه شخصا اجرای توافقات حاصل شده میان دو کشور را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: روابط دوجانبه همانطور که توافق شده، در حال پیشرفت است و هر دو ملت از آن منتفع می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

روایت پدر دانش‌آموز و روابط عمومی آموزش و پرورش از گزارشی درباره متشنج شدن جو یک مدرسه دخترانه در تهران

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| در حالی که در روزهای اخیر گاه شنیده می‌شود برخی دانش‌آموزان در مدارس نیز گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند، این بار خبرهایی از متشنج شدن جو در یکی از مدارس منطقه دو تهران منتشر شد. پدر یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در منطقه دو تهران به اعتمادآنلاین گفت: مدرسه […] یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000