«احوالپرسی» نورزی شهره سلطانی و محمدرضا عیوضی

«احوالپرسی» نورزی شهره سلطانی و محمدرضا عیوضی

ویژه برنامه نوروزی «احوالپرسی» که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، فردا میزبان شهره سلطانی و محمدرضا عیوضی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که به مناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود، یکشنبه هفتم فروردین، میزبان شهره سلطانی (بازیگر) و محمدرضا عیوضی (خواننده) خواهد بود.

در این برنامه، ندا غفاری به گفت‌وگویی پیرامون زندگی شخصی و حرفه‌ای شهره سلطانی می‌نشیند.

شهره سلطانی که دارای لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است، بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی غلامرضا رمضانی آغاز کرده است. او در بیش از چهارده فیلم سینمایی، سی مجموعه تلویزیونی و نمایش خانگی به هنرنمایی پرداخته است.

در بخش دیگری از برنامه، محمدرضا عیوضی، از خواننده کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان می‌کند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

آخرین آرزوی زندگی بهروز وثوقی چیست؟

ی مارس 27 , 2022
چلچراغ نوشت: بهروز وثوقی می‌گوید آخرین آرزوی او این است که به ایران بازگردد و چند نفر را آن‌طور که دلش می‌خواهد تربیت کند و تجربیاتش را در اختیار آن‌ها بگذارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگری قدیمی که همه او را می‌شناسند و سالیان سال است که دیگر در ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000