یادی از رضا مقدسی، روزنامه‌نگاری که تا آخرین روز عمر، دست از کار نکشید

یادی از رضا مقدسی، روزنامه‌نگاری که تا آخرین روز عمر، دست از کار نکشید

رضا مقدسی که امروز نامش روی کوچه بیمه تهران قرار گرفت، فعالی رسانه‌ای بود که اگرچه مدتی طولانی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، ولی تا آخرین روز عمر، دست از کار نکشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خیابان نجات‌اللهی یک کوچه به نام بیمه دارد. کوچه‌ای که خبرگزاری مهر در آن است و امروز (دوشنبه ۹ اسفند) به نام خیابان رضا مقدسی تغییر نام داد.

این روزنامه‌نگار در سال ۱۳۴۶ در مشهد متولد شد و فعالیت رسانه‌ای خود را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریه‌های دانش‌آموزی آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ای او از ۲۰ سالگی شروع شد و همان پیشه را تا آخر عمر ادامه داد.

او پس از گرفتن کارشناسی تاریخ، کارشناسی ارشد خود را در رشته ارتباطات دریافت کرد.

فعالیت در صدا و سیما، مدیریت تحریریه روزنامه قدس در تهران، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی روزنامه همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر، مدیرمسئولی روزنامه تهران تایمز و… بخشی از سوابق زنده‌یاد مقدسی است.

مقدسی علاوه بر روزنامه‌نگاری، در حوزه روابط عمومی نیز صاحب تجربه بود و مدتی، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی بود.

این روزنامه‌نگار، پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام در ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، چشم از جهان فرو بست.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

ارزیابی نشریه سپاه از آموزه های جنگ اوکراین : موشک‌ها ابزار دیپلماسی قدرتمند هستند

د فوریه 28 , 2022
دیده بان ایران نوشت: نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: موشک‌ها با ایجاد "موازنه وحشت"، علاوه بر رفع سایه جنگ، باعث روی آوردن دولتمردانِ متخاصم به دیپلماسی می‌شود. نشریه اخبار داخلی سپاه با اشاره به تحولات اخیر اوکراین و تجاوز روسیه به این کشور و موضع تحلیلگران وابسته به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000