تشییع پیکر زنده‌یاد علیرضا غفاری

تشییع پیکر زنده‌یاد علیرضا غفاری

ایرنا نوشت: پیکر زنده یاد علیرضا غفاری مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون از مقابل خانه هنرمندان به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

پیکر زنده‌یاد علیرضا غفاری مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون صبح روز یکشنبه – ۲۲ اسفند- از مقابل خانه هنرمندان به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد.

مجید رجبی‌معمار در آیین تشییع پیکر مرحوم غفاریمجری و گوینده رادیو و تلویزیون، گفت: در خانه هنرمندان چند سال در خدمت زنده یاد غفاری بودیم مسئولیت روابط‌عمومی را داشت بسیاری از مردم ایران او را می‌شناسند و با تصویر و صدای او آشنا بودند.

مدیرعامل خانه هنرمندان اظهار داشت: مرحوم غفاری خوش‌صدا، خوش تصویر، خوش‌قلم و خوش‌سلیقه و جزو مجریان طراز اول تلویزیون بود.

رجبی‌معمار گفت: زنده یاد غفاری بسیار نازک‌بین و ظریف‌نگر بود و محفوظات فراوانی از سخنان بزرگان داشت. خودش قلم بسیار توانایی داشت. وی یک پر از انرژی امید و روحیه بود و این انرژی مثبت را دائم در در اطراف خودمنتشر می‌کرد. چیزی جز خوبی از او به‌خاطر نداریم.

۵۸۵۸

پست بعدی

رقم وام فوری بازنشستگان در سال آینده اعلام شد/ افزایش ۴٠ درصدی مبلغ

ی مارس 13 , 2022
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزییات وام قرض الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آتی را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میرهاشم موسوی در این باره اظهار کرد: یکی از خدماتی که می تواند در شرایط سخت معیشتی به کمک بازنشستگان بیاید وام قرض الحسنه است که تامین اجتماعی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000