دو کتاب از مرتضی مطهری تجدید چاپ شد

دو کتاب از مرتضی مطهری تجدید چاپ شد

دو کتاب روابط زن و مرد در اسلام و حق عقل در اجتهاد از استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری توسط انتشارات صدرا تجدید چاپ و راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب روابط زن و مرد در اسلام با ۲۶۸ صفحه رقعی به قیمت ۷۹۰۰۰ تومان منتشر شده است. در بخشی از این کتاب آمده است: اسلام هر گونه معاشرت التذاذآمیز و هرگونه کامیابی جنسی را محدود به حدود همسر قانونی کرده است؛ یعنی به هیچ مردی اجازه التذاذ جنسی – به هر شکل باشد- از غیر آن زنی که قانونا زن اوست نمی دهد؛ یعنی آن مرد در مقابل آن زن و در مقابل خدا قانونا مسؤلیت‌هایی را پذیرفته است… از طرف دیگر، برای زن هر گونه عمل تحریک آمیز را نسبت به مردان جایز نمی داند؛ هر نوع تبرّجی و هر نوع جلوه گری و خودآرایی و خودنمایی را برای غیر همسر قانونی او جایز نمی داند مگر در مقابل محارم… (صفحه ۱۴ کتاب)

حق عقل در اجتهاد نیز در ۱۱۲ صفحه رقعی و با قیمت، ۳۵۰۰۰ تومان به بازار کتاب آمده است. در بخشی از حق عقل در اجتهاد آمده: اینجاست که موقعیت حساس شیعه روشن می گردد؛ از طرفی به حق عقل اعتراف کرد و از طرفی قیاس و رأی های مبتنی بر ظن و گمان و تخمین را مردود شناخت؛ در حقیقت با واقع بینی زیاد به منطق واقعی قرآن پی برد. قرآن با بیانی هر چه تمام تر دعوت به تعقل می کند و اما پیروی از ظن و گمان را باطل می شمارد. (صفحه ۴۴ کتاب)

برای سفارش هر دو کتاب روابط زن و مرد در اسلام و حق عقل در اجتهاد با ۲۵ % تخفیف می توانید به صفحات این کتاب در سایت انتشارات صدرا مراجعه کنید.

۵۷۵۷

پست بعدی

دست نوشته رهبر انقلاب در تقدیر از شهید طهرانی مقدم + عکس

ش نوامبر 12 , 2022
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در سالروز شهادت سردار سرلشکر حسن طهرانی مقدم، تصویری از دست‌نوشته‌ی رهبر انقلاب برای تقدیر از وی و همکارانش در سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را منتشر کرد. شهید حسن طهرانی مقدم، یکی از بنیان‌گذاران توان موشکی کشورمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000