استعفای یکی از اعضای آکادمی در پی تصمیم جنجالی اسکار

استعفای یکی از اعضای آکادمی در پی تصمیم جنجالی اسکار

ایسنا نوشت: در پی تصمیم اخیر آکادمی اسکار درباره پخش تلویزیونی مراسم اسکار، «تام فلیشمن» صدابردار فیلم‌های اسکورسیزی از عضویت در این نهاد سینمایی استعفا کرد.

تام فلیشمن صدابردار کهنه‌کار هالیوودی که همکاری‌های فراوانی با «مارتین اسکورسیزی» داشته به دلیل تصمیم آکادمی مبنی بر عدم پخش کامل هشت شاخه از این جوایز در پخش تلویزیونی مراسم امسال، از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار استعفا کرد.

برنامه‌ریزی برای پخش محدود مراسم اعطای نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار به شدت مورد اعتراض اعضای برخی از شاخه‌ها و انجمن های صنفی مرتبط قرار گرفته است.

طبق اعلام پیشین آکادمی، مراسم اعطای جوایز ۸ شاخه مستند کوتاه، تدوین، چهره‌پردازی، موسیقی متن، طراحی تولید ، انیمیشن کوتاه، فیلم کوتاه و صدا یک ساعت قبل از شروع پخش زنده در داخل سالن دالبی برگزار می شود و برندگان این جوایز در قالب ویدئوهایی در پخش زنده معرفی می‌شوند، رویکردی بحث برانگیز که آکادمی ابتدا در سال ۲۰۱۸ اتخاذ کرد و سپس آن را رها کرد.

این اقدام کمتر از یک سال پس از ثبت پائین‌ترین نرخ مخاطب پخش تلویزیونی اسکار در طول تاریخ این جوایز سینمایی صورت می‌گیرد. شبکه تلویزیونی ABC که حقوق انحصاری پخش مراسم اسکار تا سال ۲۰۲۸ را در اختیار دارد، در تلاش است با کوتاه کردن زمان، به جذابیت این مراسم کمک کند.

«تام فلیشمن» برای فیلم «هوگو» ساخته «مارتین اسکورسیزی» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین صدابرداری شد و برای فیلم «سکوت بره‌ها» به کارگردانی «جاناتان دمی»، «سرخ‌ها» به کارگردانی «وارن بیتی»، «هوانورد» و «دارو دسته نیویورکی» در این شاخه نامزد کسب جایزه اسکار بوده است.

او همچنین در فیلم‌های «رفقای خوب»، «مرد ایرلندی» و «رفتگان» نیز با «مارتین اسکورسیزی» همکاری داشته است.

۵۸۵۸

پست بعدی

فوت ۲۰۱ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته/ افزایش بیماران جدید

ی مارس 6 , 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ نفر رسید و ۵ هزار ۵۸۶ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۳ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۳۳ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۴۶ نفر دُز دوم و ۲۳ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۳۷ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۳۴۷ هزار و ۱۵۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۸۹۲ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ نفر رسید. تا کنون ۶ میلیون ۷۳۰ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۷ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. بیشتر بخوانید: بهترین نوع واکسن برای دز یادآوری کدام است؟ واکسن زدن به معنای رویین‌تن شدن نیست؛ بیشتر فوتی‌ها واکسن کامل نزدند 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000