روایت بازیگر «سرجوخه» از اتفاقی که همه را شوکه می‌کند

روایت بازیگر «سرجوخه» از اتفاقی که همه را شوکه می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بازیگر سریال تلویزیونی «سرجوخه» از ویژگی‌های ایفای نقش در این اثر و بازخوردهای مخاطبان گفت.

نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره نقش خود در سریال «سرجوخه» گفت: فقط چند قسمت از سریال پخش شده و نمی‌توانم کامل درباره کاراکتر آوین توضیح بدهم؛ اما آوین اتفاقی را در سریال رقم می‌زند که همه را شوکه می‌کند. من در این سریال شخصیت خاکستری دارم و نقش یک اینفلوئنسر اینستاگرام را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: آوین با شخصیت واقعی من خیلی فاصله داشت و روزهای اول کار برای من سخت بود؛ اما نقش آوین خیلی برای من جذاب بود و نقشی که جذاب نباشد را بازی نمی‌کنم.

این بازیگر در خصوص بازخورد مخاطبان «سرجوخه» عنوان کرد: بازخوردهای بسیاری از مخاطبان داشتم و این امر نشان می‌دهد که مخاطبان ما این شخصیت‌ها را در جامعه دیده‌اند. البته بیشتر این افراد (اینفلوئنسرهای اینستاگرام) دچار ناکامی می‌شوند. این کاراکتر طوری ساخته و پرداخته شده که واقعیت زندگی اینفلوئنسر اینستاگرام را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به تجربه‌های قبلی خود عنوان کرد: اگر نقش‌های قبلی من شبیه هم بوده و به مساوات جلو رفتم، بیشتر برای من تجربه بودند و می‌توانم به جرأت بگویم که سریال «سرجوخه» اولین کار حرفه‌ای من از دید خودم محسوب می‌شود و می‌توانم درباره آن حرف برای گفتن داشته باشم.

۵۸۵۸

پست بعدی

درخواست نماینده اردبیل برای تعیین تکلیف حقوق‌های نجومی و قراردادهای متنوع کاری

ی اکتبر 31 , 2021
فارس نوشت:نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت:‌ باید برای مدیریت حقوق‌های نجومی و تعیین تکلیف قراردادهای متنوع لایحه خدمات کشوری تعیین تکلیف شود. صدیف بدی نماینده مردم اردبیل درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان به عنوان نماینده متقاضی اولویت دار شدن طرح استفساریه قانون نظام صنفی کشور، اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000