قدردانی عضو هیات رییسه مجلس از «دستورات جهادی» رئیسی به ایران خودرو

قدردانی عضو هیات رییسه مجلس از «دستورات جهادی» رئیسی به ایران خودرو

ایرنا نوشت: رشیدی گفت: با قیمت ۵۰۰ میلیونی خودروهای ایرانی، در خارج از کشور می‌توان بهترین خودروها از بهترین شرکت‌ها را خریداری کرد..

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید رئیس جمهور است از شرکت ایران‌خودرو گفت: بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو اقدامی قابل تقدیر و قابل تحسین است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید رییس جمهور از ایران خودرو و صدور دستوراتی جهادی برای تامین حقوق عامه قابل تقدیر و حمایت است. این گونه بازدیدها تداوم یابد زیرا تاثیر مهمی در احیای این صنعت خواهد داشت.

دستورات جهادی رئیسی به ایران خودرو، اقدامی مهم برای احیای حقوق مردم است

بیشتر بخوانید:

رشیدی خاطرنشان کرد : مسئولان ارشد وزارتخانه نیز باید رشد و توسعه صنعت خودروسازی را مورد پیگیری قرار دهند و به رقابتی شدن فضای کار در حوزه صنعت خودرو توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم نسبت به نحوه تحویل خودرو، خدمات پس از فروش و قیمت خودرو معترض هستند و این اعتراض قانونی است و حق دارند. در همه دنیا به درخواست مشتری خودرو تولید می‌شود اما در کشور ما خودروها انبار می شوند و با قیمت بسیار بالا به مردم فروخته می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت : واقعیت این است که با قیمت ۵۰۰ میلیونی خودروهای ایرانی، در خارج از کشور می‌توان بهترین خودروها از بهترین شرکت‌ها را خریداری کرد.

رشیدی تصریح کرد: نباید کاری کرد که حمایت‌ها از خودروسازی کشور برای ایجاد اشتغال، حاشیه امنی را برای این شرکت‌ها ایجاد کند و آنها با هر قیمتی که بخواهند و با هر کیفیتی خودرو را به مشتریان عرضه کنند.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

برگزاری «فصلی» جلسات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

چ مارس 2 , 2022
ایرنا نوشت: سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره زمان‌بندی جلسات شورای مرکزی و دفاتر و کمیته‌ها گفت: قرار است جلسات شورای مرکزی حزب به صورت فصلی برگزار شود، اما دفاتر و کمیته‌های تخصصی هر هفته به شکل مجازی یا حضوری جلسه خواهند داشت. محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000