پیگیری امام جمعه یزد برای مصوبات ۱۵۳ پروژه در سفر استانی رییس جمهور

پیگیری امام جمعه یزد برای مصوبات ۱۵۳ پروژه در سفر  استانی رییس جمهور

ایرنا نوشت:سفر جمعه ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و تعدادی از وزیران دولت سیزدهم به یزد مصوبه های داشت که بر اساس آن دولت برای تکمیل و اجرای ۱۵۳ پروژه هفت هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می دهد.

سفر روز جمعه ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و تعدادی از وزیران دولت سیزدهم به یزد مصوبه های داشت که بر اساس آن دولت برای تکمیل و اجرای ۱۵۳ پروژه هفت هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می دهد.

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به سفر پرخیر و برکت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، معاونان رییس جمهور و ۶ نفر از اعضای کابینه سیزدهم به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر شاهد برخی مصوبه های خوبی در بخش‌های مختلف هستیم که باید نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان امر تا حصول نتیجه به جد پیگیر موضوع باشند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سخنگوی دولت به یک سوال کلیدی/ سفرهای استانی رئیس جمهور بازدیددرمانی است؟

«قلعه‌گردی» رییس جمهور در اولین ساعت سفر به لرستان

وی با بیان اینکه تحقق طرح‌های مختلف این سفر و دستاوردهای آن جزو مطالبه مردمی است که تحقق آن نقش مهمی در رفع بسیاری از مسایل دارد ،ادامه داد: همکاری و پیگیری تمامی مسئولان در این مورد نقش مهمی در رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و همه در قبال آن مسئول هستیم.

21231

پست بعدی

وزیر بهداشت: همه نوع واکسن موجود است/ مردم دز سوم را بزنند

ج دسامبر 24 , 2021
ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید سرزده از چند مرکز تزریق واکسن کرونا در شهر تهران ابراز رضایت کرد. بهرام عین‌اللهی از صبح امروز طی مرحله از چند مرکز ترزیق واکسن کرونا در سطح شهر تهران بازدید به عمل آورد افزود: روند تزریق واکسن مراکز واکسیناسیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000