«چاه بازکن» ایرانی به اتریش و استونی خواهد رفت

«چاه بازکن» ایرانی به اتریش و استونی خواهد رفت

نمایش «چاه بازکن» به کارگردانی، نویسندگی و اجرای همایون غنی‌زاده، افزون بر اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد تهران، در اتریش به زبان آلمانی و در استونی به زبان استونیایی روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «چاه بازکن» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده، اثری بدون بازیگر است که در مدت زمان ۱۵ دقیقه، درباره‌ مصائب زندگی یک چاه بازکن با تماشاگران صحبت می‌کند. این اثر به زبان آلمانی در اتریش و به زبان استونیایی در تالین (پایتخت استونی)، به صحنه خواهد رفت.

همایون غنی‌زاده کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر تئاتر و سینما، پیش‌تر در کارنامه‌ کاری‌اش آثاری نظیر «آنتیگونه» ، «ددالوس و ایکاروس»، «در انتظار گودو»، «ملکه زیبایی لینین»، «آژاکس و گزارش یک خودکشی»، «می سی سی پی نشسته می‌میرد» و فیلم سینمایی «مسخره باز» به چشم می‌خورند.

نمایش «چاه‌بازکن» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد، به صحنه خواهد رفت.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

هومن برق‌نورد در سریال «زیرخاکی»/ عکس

ش فوریه 26 , 2022
هومن برق‌نورد که در فصل دوم«زیرخاکی» نقش افسری ایرانی را بازی می‌کرد، در فصل سوم این سریال هم در حالی که اسیر ارتش عراق شده است، نقش‌آفرینی می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم سریال «زیرخاکی» از ابتدای آذر ۱۴۰۰ کلید خورده و در لوکیشن‌های شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000