هومن برق‌نورد در سریال «زیرخاکی»/ عکس

هومن برق‌نورد در سریال «زیرخاکی»/ عکس

هومن برق‌نورد که در فصل دوم«زیرخاکی» نقش افسری ایرانی را بازی می‌کرد، در فصل سوم این سریال هم در حالی که اسیر ارتش عراق شده است، نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم سریال «زیرخاکی» از ابتدای آذر ۱۴۰۰ کلید خورده و در لوکیشن‌های شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، محله‌هایی در کرج، پرند و تهران مقابل دوربین رفته است.

فصل اول این مجموعه، نخستین بار در رمضان سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و پربیننده‌ترین سریال رمضانی شد. فصل دوم «زیرخاکی»، خرداد امسال پخش شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها، فصل سوم به عنوان سریال نوروز ۱۴۰۱، روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای ارتش بعثی عراق در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید، ادامه ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

در فصل دوم «زیرخاکی»، هومن برق‌نورد در نقش یکی از افسران ارتش، هم‌بازی پژمان جمشیدی بود که در فصل سوم هم حضور دارد.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی‌نیا، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل‌آقا، ابراهیم طلعتی‌نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی.

هومن برق‌نورد در سریال «زیرخاکی»/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به درخواست احتمالی تجمع مقابل سفارت روسیه

ش فوریه 26 , 2022
دیده بان ایران نوشت: عباس‌زاده مشکینی به احتمال درخواست مجوز تجمع مردم و فعالان سیاسی مقابل سفارت روسیه با هدف اعتراض به جنگ اوکراین واکنش نشان داد محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست فعالان و مردم برای برگزاری راهپیمایی و تظاهرات علیه تجاوز روسیه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000