دستور ویژه سرلشکر سلامی به سپاه درباره زلزله هرمزگان

دستور ویژه سرلشکر سلامی به سپاه درباره زلزله هرمزگان

سپاه‌نیوز نوشت: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سردار سلامی برای هرگونه امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگان خبر داد.

درپی وقوع زلزله عصر امروز در استان هرمزگان،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سرلشکر حسین سلامی برای آمادگی تمامی یگان‌های واکنش سریع، امدادی و درمانی سپاه مستقر در این استان خبر داد و گفت: با دستور فرمانده کل سپاه هم اکنون کلیه ظرفیت‌های امدادی و درمانی نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و سایر یگان‌های مستقر این نهاد در منطقه در آمادگی کامل برای کمک هموطنان عزیز و ستاد بحران و دستگاه‌های امدادی به سر می‌برند تا در صورت نیاز، وارد صحنه شوند.

گفتنی است؛ ساعت ۱۵:۳۶ دقیقه عصر امروز زمین‌ لرزه‌های شدیدی به قدرت ۶.۴ و ۶.۳ریشتر منطقه لافت استان هرمزگان را لرزاند. این زلزله در کرمان، کیش، مناطقی از استان بوشهر و جنوب استان فارس نیز احساس شده است.

23215

پست بعدی

پاسخ سلیمی نمین به گلایه های محسن هاشمی/ ای‌کاش فرازهای توهین را مشخص می‌ساختید

ی نوامبر 14 , 2021
جماران نوشت: عباس سلیمی نمین خطاب به محسن هاشمی در خصوص تخریب شخصیت چهره آیت الله هاشمی نامه نوشت. متن نامه جدید عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، به محسن هاشمی رفسنجانی، بدین شرح است: جناب آقای محسن هاشمی با سلام رؤیت نامه گلایه‌آمیزتان به ریاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000