نشست دیپلماتیک با دعوت رئیسی از علی لاریجانی ، ولایتی ، کمال خرازی و سعید جلیلی برگزار شد / موضوع این جلسه مهم در «پاستور» چه بود؟

نشست دیپلماتیک با دعوت رئیسی از علی لاریجانی ،  ولایتی ، کمال خرازی و سعید جلیلی برگزار شد / موضوع این جلسه مهم در «پاستور» چه بود؟

سردبیر مشرق نیوز از جلسه اخیر رئیسی با علی لاریجانی ، ولایتی ، کمال خرازی و سعید جلیلی در نهاد ریاست جمهوری خبر داد

نشست دیپلماتیک با دعوت رئیسی از علی لاریجانی ، کمال خرازی ، سعید جلیلی برگزار شد / موضوع این جلسه مهم در «پاستور» چه بود؟

بیشتر بخوانید:

از زمان دیدار مقام معظم رهبری با پوتین،روابط بر مبنای ایران مستقل و روسیه مقتدر شکل‌گرفته است

خبری در راه است ؟ / پیچیدگی های دیدار رئیسی و پوتین در کرملین

فلاحت‌پیشه: خاکریز روس‌ها شدیم؛ مسکو برجام را به اوکراین می‌فروشد!

سلیمانی ، سردبیر مشرق نیوز در توئیتی نوشت : اخیرا با دعوت آیت الله رئیسی، جلسه ای با حضور آقایان علی لاریجانی، کمال خرازی، سعید جلیلی و علی اکبر ولایتی در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده است و حاضران نقطه نظرات خود را درباره سفر رئیس جمهور به روسیه مطرح کرده اند.

21218

پست بعدی

کنایه آشنا به ادعاهای سردار حاجی زاده درباره دیدار فرماندهان سپاه و روحانی

چ ژانویه 12 , 2022
آشنا در توئیتی به سخنان سردار حاجی زاده پیرامون دیدار چهار سال پیش فرماندهان سپاه و روحانی پاسخ داد. به گزارش خبرآنلاین ، درپی انتشار گفت و گوی سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با کیهان که حاوی روایتی از دیدار در تیر ۱۳۹۶ فرماندهان سپاه و حسن روحانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000