عضو کمیسیون امنیت مجلس: اگر آمریکا با ایران سر این ۴ مساله به توافق برسد، شروط روسیه مانع توافق نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت مجلس: اگر آمریکا با ایران سر این ۴ مساله به توافق برسد، شروط روسیه مانع توافق نخواهد شد

شفقنا نوشت: نماینده مراغه و عجب‌شیر در مجلس یازدهم گفت:مذاکرات به طور کامل متوقف نشده بلکه مباحث فنی که میان ایران و آمریکا باقی مانده، باعث وقفه در روند مذاکرات شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ادامه مذاکرات وین به تصمیم سیاسی آمریکا نسبت به خطوط قرمز ایران بستگی دارد، اظهار کرد: اگر آمریکا با ایران سر این ۴ مساله به توافق برسد، شروط روسیه مانعی برای رسیدن به توافق ایجاد نخواهد کرد اما ایران حاضر نیست از این ۴ خط قرمز عبور کند.

علی علیزاده در خصوص تعویق مذاکرات وین، اظهار کرد: مذاکرات به طور کامل متوقف نشده بلکه مباحث فنی که میان ایران و آمریکا باقی مانده، باعث وقفه در روند مذاکرات شد. لذا هنوز امید است که مذاکرات نه تنها در درون کشورها بلکه بر سر میز مذاکره انجام شده و به نتیجه مثبت برسد.

عضو کمیسیون امنیت مجلس: اکرآمریکا با ایران سر این ۴ مساله به توافق برسد، شروط روسیه مانع توافق نخواهد شد

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: درحالی که رسانه‌ها، توقف مذاکرات را به شروط روسیه ربط می‌دهند اما اینگونه نیست و تحریم سپاه، تضمین‌های اقتصادی و حل مسایل پادمانی و لیست قرمز، از جمله ۴ شروط ایران برای ادامه مذاکرات است؛ لذا این تعلیق ارتباطی به شروط روسیه و مباحث این کشور ندارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: اگر آمریکا با ایران سر این ۴ مساله به توافق برسد، شروط روسیه مانعی برای رسیدن به توافق ایجاد نخواهد کرد اما ایران حاضر نیست از این ۴ خط قرمز عبور کند و آمریکا هم جواب قانع کننده‌ای نمی دهد؛ لذا ادامه مذاکرات به تصمیم سیاسی آمریکا نسبت به این ۴ مساله بستگی دارد و طرفین عجله دارند که سریعتر به توافق برسند و امکان رسیدن به توافق قبل از پایان سال وجود دارد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

۳۸۱۳ مبتلای جدید و ۱۱۴ فوتی کرونا در کشور

د مارس 14 , 2022
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳هزار و ۸۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۴ نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. به گزارش خبرآنلاین، از دیروز تا امروز ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۶۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۰۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۳ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۷۸۵ هزار و ۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. دو هزار و ۸۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۱۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. بیشتر بخوانید: ۲۲۶ جان‌باخته دیگر؛ آخرین آمار مبتلایان و بستری‌ها کد ۴۷۴۷

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000