نماینده مجلس: برای تنظیم برنامه هفتم توسعه اقدامی صورت نگرفته/ چاره‌ای جز تمدید برنامه ششم نداریم

نماینده مجلس: برای تنظیم برنامه هفتم توسعه اقدامی صورت نگرفته/ چاره‌ای جز تمدید برنامه ششم نداریم

مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در چند کمیسیون مجلس درباره احتمال تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه بحث شده است اما اغلب نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد لایحه ارائه دهد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مجلس درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بعید است لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون درباره تنظیم برنامه هفتم توسعه اقدامی صورت نگرفته است، لازم است که برنامه ششم توسعه با هماهنگی بین دولت و مجلس برای یک سال دیگر تمدید شود و ما چاره‌ای جز تمدید برنامه ششم نداریم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برنامه هفتم توسعه پیش از تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس تصویب می‌شد و از آن جایی که برای این کار زمان لازم وجود ندارد، نمایندگان طرح تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه را تدوین کردند.

حاجی دلیگانی گفت: در چند کمیسیون مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه بحث شده است اما اغلب نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد به مجلس لایحه ارائه دهد.

23215

پست بعدی

نظر نماینده مجلس درباره 2 دغدغه مهم معلمان/معلم ها نیاز به وزیری دارند که با چانه زنی بودجه بگیرد

ش نوامبر 13 , 2021
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی موضوع معیشت و آموزش فرهنگیان را دغدغه اصلی آموزش و پرورش خواند و گفت: اولویت نخست ساماندهی و تامین نیروی انسانی است چون در این زمینه فوق‌العاده در کمبود قرار داریم و آمارهای دقیق و واحدی نداریم. امان قلیچ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000