اعلامیه جامعه روحانیت شیراز در حمایت از آیت‌الله صافی گلپایگانی

اعلامیه جامعه روحانیت شیراز در حمایت از آیت‌الله صافی گلپایگانی

ایرنا نوشت: جامعه روحانیت شیراز در بیانیه‌ای که آن را دفاع دلسوزانه از آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نامید نوشت:مرجعیت در اندیشه اسلامی و مکتب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه دارای جایگاهی رفیع می‌باشد و صیانت از مقام مراجع عظام تقلید وظیفه دینی ، شرعی و ملی ماست.

در این بیانیه آمده است: حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی در دیدار رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با ایشان ، مسئولان نظام اسلامی را بر حسب وظیفه ذاتی خود و از باب خیرخواهی و دلسوزی نسبت به وضعیت نگران کننده و اسفناک اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی به رفع و حل مشکلات همراه با ارتباط عزتمندانه و مقتدرانه و بر اساس مصالح کشور با دنیا توصیه می نمایند.
بیانیه افزوده است: واکنش ناروا و انتقادی یکی از نویسندگان در نقد سخنان این مرجع عظیم الشأن به دور از انصاف بوده و نشان از عدم شناخت کافی از جایگاه مرجعیت و بالاخص مواضع صریح ، قاطع ، انقلابی و سوابق درخشان مبارزاتی ایشان دارد.
این تشکل نوشت: جامعه روحانیت شیراز حمایت کامل خود را از مراجع عظام تقلید که همواره مدافع نظام اسلامی بوده اند اعلام نموده و ضمن محکومیت شدید اقدام نابخردانه یک نویسنده خبری در انتقاد از حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دامت برکاته از اصحاب انقلابی رسانه انتظار دارد که پاسخ در خور شأن اینگونه افراد که ساحت مرجعیت را نشانه می گیرند را خود آنها بدهند.

23231

پست بعدی

مرگ ناگهانی پونیت راجکومار، بازیگر سرشناس هندی

ی اکتبر 31 , 2021
پونیت راجکومار از ستارگان شاخص سینمای هندوستان در ۴۶ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سینمای کانارا زبان جنوب هندوستان به سوگ پونیت راجکومار، یکی از مشهورترین ستاره‌هایش نشست. او که پسر راجکومار مشهور بود و از کودکی پا به عرصه سینما گذاشت و جایزه ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000