این مواضع عربستان بی‌اعتبار و تکراری است

سیاسی/ سیاست خارجی 5f72fd8c4fd65_5f72fd8c4fd68 سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به ادعای عربستان سعودی در کشف گروه تروریستی منتسب به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

سعید خطیب زاده در ادامه افزود: حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، و اینبار در قالب نمایشی دست چندم، پرونده‌سازی دروغین علیه ایران را به عنوان حربه‌ای برای انحراف افکار عمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده خود برگزیده‌اند.

خطیب زاده در پایان تصریح کرد: اتهام زنی های تکراری، کلیشه ای و بی ارزش حاکمان سعودی، راهی نیست که عربستان را به مقصد برساند و توصیه ما این است که عربستان سعودی به جای سناریونویسی‌های بی ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش اصغر فرهادی به خبر درگذشت عباس جوانمرد

س سپتامبر 29 , 2020
کارگردان "جدایی نادر از سیمین" در پی درگذشت کارگردان کهنه کار تئاتر نوشت: بسیار از او آموختم، بیش از هر آموزگاری در این جهان. اصغر فرهادی در این متن نوشت: «عباس جوانمرد آموزگار بزرگ زندگی من، یکسال پس از آخرین دیدارمان چشم از جهان فرو بست.بیست و هفت سال پیش، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000