نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران کاهش یافت

نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران کاهش یافت

خبرگزاری صدا و سیما نوشت:‌ دبیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران خبر داد.

مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۳۱۸ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۹۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی یکشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۵۹۰ تومان را ثبت کرد.

نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران کاهش یافت

گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی یکشنبه (یازدهم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۱.۰۲ درصد و ۱.۴ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۲۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (یازدهم مهرماه) ۶ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۰۳ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

223227

پست بعدی

معرفی برگزیدگان جشنواره «کوکو ۱۹»

ی اکتبر 3 , 2021
همزمان با پایان یافتن جشنواره کوکو ۱۹ و معرفی برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری، نماینده برنامه توسعه ملل متحد و دبیر اولین دوره این جشنواره درباره این رویداد فرهنگی و هنری به ارائه صحبت‌هایی پرداختند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره آنلاین «کوکو ۱۹» به دبیری شهره لرستانی از اواسط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000