قاضی‌زاده هاشمی: برای خدمت به سنگر دیگری می‌روم

قاضی‌زاده هاشمی: برای خدمت به سنگر دیگری می‌روم

ایرنا نوشت: نماینده مشهد در توضیح استعفای خود از نمایندگی، گفت: امروز موضوع استعفا نیست بلکه رفتن به سنگری دیگر برای خدمت رسانی به جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تقاضای استعفای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در اجرای ماده آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی در این باره گفت: فلسفه انتظار، جانبازی و ایثار در مسیر حقانیت اسلام است. روحیه حاکم بر انسان و جامعه منتظر باید ایثار و شهادت باشد. اصلی‌ترین رکن که انقلاب اسلامی ایران را منطقه الفراغ با سایر تمدن‌ها و سایر کشورها کرد همین نقطه و منطقه است. منطقه ایثار، فداکاری، کمال طلبی و آخرت گرایی که انقلاب اسلامی در دوره انسان مدرن آن را احیا کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس یازدهم خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: به خاطر حسن اعتماد پیاپی مردم مشهد به اینجانب تشکر می‌کنم. در این ایام خیلی از دوستان اعم از فرزندان شهید و جانبازان اعلام حمایت کردند. لازم است از مردم مشهد و ایثارگران سراسر کشور به ویژه مشهد مقدس تشکر کنم. از همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مشهد که زحمت من همیشه بر دوش آنها بوده است و جای خالی من را پر می‌کنند تشکر دارم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم سرباز خوبی برای نظام باشیم. موضوع امروز استعفا نیست رفتن به سنگر دیگر است، از سنگر مجلس شورای اسلامی به سنگر خدمت رسانی به جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌روم.

ادامه دارد…

23215

پست بعدی

انتشار فراخوان جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»

ی سپتامبر 12 , 2021
فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» با موضوع همزیستی با کرونا و تأثیر این ویروس در تغییرات شیوه و سبک زندگی مردم، همزمان با روز ملی سینما منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰»، رویداد مردمی و مستقل «سلفی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000